Mercedes-Benz Flagship Store Den Haag

Mercedes-Benz Flagship Store Den Haag

Digitalisering en steeds veranderende klantbehoeften leiden tot grote veranderingen in de autobranche. Dit vraagt om een herdefiniëring van de rol van de analoge en digitale wereld op verkoop- en servicegebied. De voordelen van beide worden samengebracht op de verkooppunten van Mercedes-Benz. Met het nieuwe, toekomstbestendige retailconcept haakt de nieuwe Mercedes-Benz flagshipstore in Den Haag hierop in. Het is onderdeel van de door Mercedes-Benz gelanceerde marketing- en verkoopstrategie ‘Best Customer Experience‘ en markeert een nieuw hoofdstuk in het realiseren van een ultieme en holistische premium merkbeleving.

“Door de combinatie van persoonlijk contact en digitale elementen in advies, verkoop en service is ons traditionele verkooppunt getransformeerd naar een belevings- en ervaringswereld . Een nieuwe en vooruitstrevende manier om onze klanten te benaderen”, aldus Sander van Kouwen, CEO Mercedes-Benz Dealer Bedrijven B.V. (MBDB).

Het bijna twintig jaar oude bedrijfspand van MBDB, onderdeel van Mercedes-Benz in Nederland, aan de Donau in Den Haag was toe aan een renovatie. De logistiek en uitstraling voldeden niet optimaal meer aan de hedendaagse eisen en wensen.

Dekker van Geest heeft de volledige klimaat- en sanitaire installaties aangebracht.

Loodgieterswerk

Sanitair

Klimaattechniek

Sitemap